نظرسنجی وزارت ارتباطات مشخص كرد؛

نارضایتی ۷۷ درصد كاربران از نحوه پشتیبانی اپراتورهای اینترنت

نارضایتی ۷۷ درصد كاربران از نحوه پشتیبانی اپراتورهای اینترنت

به گزارش آتی جو در نظرسنجی انجام شده از جانب وزارت ارتباطات درمورد نحوه پشتیبانی سرویس دهندگان اینترنت مشخص شد كه بیشتر از ۷۷ درصد كاربران از پشتیبانی دریافت خدمات اینترنت رضایت ندارند.


به گزارش آتی جو به نقل از مهر، به دنبال تعیین ضرب الاجل دوهفته ای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای سرویس دهندگان اینترنت به منظور بهبود كیفیت عرضه خدمات پشتیبانی به مشتركان، پایگاه اطلاع رسانی وزارت ارتباطات عملكرد سرویس دهندگان اینترنت را به نظرسنجی عمومی گذاشت. به دنبال برخی نارضایتی ها از نحوه پشتیبانی سرویس دهندگان اینترنت، روز گذشته وزیر ارتباطات این مورد را پیگیری كرد و دو هفته به رگولاتوری و اپراتورهای اینترنت مهلت داد تا اوضاع را اصلاح كنند. در این راستا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف كسب اطلاعات از نظرات مردم، عملكرد سرویس دهندگان اینترنت را به نظرسنجی عمومی گذاشته است. در این نظرسنجی از كاربران پرسیده شده كه آیا از عرضه خدمات پشتیبانی سرویس دهندگان اینترنت رضایت دارند؟ ۷۷.۸ درصد شركت كنندگان در این نظرسنجی به این سوال پاسخ خیر دادند. ۵.۶ درصد كاربران از خدمات رضایت داشتند و پاسخ ۱۶.۷ درصد شركت كنندگان در این نظرسنجی به خدمات پشتیبانی اینترنت، تا حدودی بوده است.

1398/03/20
11:26:20
5.0 / 5
109
تگهای خبر: اینترنت , خدمات , سرویس , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
آتی جو