با اعمال موضع سختگیرانه؛

گوگل تبلیغات سیاسی را محدود می كند

گوگل تبلیغات سیاسی را محدود می كند

به گزارش آتی جو گوگل موضع سخت تری نسبت به تبلیغات سیاسی گرفته و از این پس ویدئوهای دیپ فیك را حذف می كند. همینطور گوگل اجازه نمی دهد تبلیغات انتخاباتی افراد را برپایه سن، جنسیت یا مكان زندگی هدف گیری كنند.


به گزارش آتی جو به نقل از انگجت، گوگل آخرین شركت بزرگ اینترنتی است كه تصمیم دارد شیوه برخورد خود با آگهی های سیاسی را تغییر دهد. این شركت اعلام نموده برای هدف گیری مخاطبان تبلیغات انتخابات، محدودیت سنی، جنسیتی و مكانی قائل می شود. بعنوان مثال شركت های تبلیغاتی آمریكایی از این پس اجازه ندارند برپایه تمایلات سیاسی یا سوابق رای دهی عمومی آگهی های خویش را منتشر كنند. استراتژی جدید گوگل هفته آینده و قبل از برگزاری انتخابات سراسری در انگلیس اجرایی می شود. تاریخ اجرای استراتژی مذكور در اتحادیه اروپا، آخر ۲۰۱۹ و در بقیه كشورها ۶ ژانویه ۲۰۲۰ میلادی اعلام شده است. گوگل اعلام نموده دستورالعمل جدید در جهت همخوانی با آگهی هایی است كه در تلویزیون رسمی، رادیو و تبلیغات چاپی دیده می شود. این شركت همینطور تصمیم دارد درباره محتوای صحیح تبلیغات، موضع محكمتری نسبت به فیسبوك بگیرد. ازاین رو گوگل مشغول پاك سازی تمام سیاست های تبلیغاتی خود است تا به صورت واضح ویدئوهای «دیپ فیك»، ادعاهای آمار غلط یا هرگونه تبلیغات دیگری كه شركت یا اعتماد مردم به انتخابات و دموكراسی را تحت تأثیر قرار می دهد، ممنوع كند. همینطور پیشبینی می شود این شركت تعداد كمی از تبلیغات را حذف كند و درباره ممنوع كردن آگهی ها با ادعاهای جعلی هیچ چیزی اعلام نكرده اما در كل سیاست شركت خط مشی واضح تری دارد. همینطور قوانین شفافیت تبلیغات سیاسی در آمریكا از ۳ دسامبر ۲۰۱۹ میلادی اجرایی می شود و از سطح فدرال گسترده تر شده و شامل كاندیداهای ایالتی و سیاستمداران و هرگونه ذكری از احزاب سیاسی در هر مقیاسی می شود.

1398/09/03
09:58:02
5.0 / 5
2497
تگهای خبر: آمریكا , آینده , اینترنت , چاپ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
آتی جو