سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران اعلام كرد؛

عرضه تسهیلات حمایتی به شرکتهای فناوری اطلاعات در نمایشگاه الکامپ

عرضه تسهیلات حمایتی به شرکتهای فناوری اطلاعات در نمایشگاه الکامپ

به گزارش آتی جو، شرکتهای عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای در صورت تمایل می توانند ۷۰ درصد هزینه های حضور در نمایشگاه الکامپ را به صورت وام تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان دریافت نمایند.



به گزارش آتی جو به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، پیرو توافق با «صندوق پشتیبانی از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته (صحا)»، شرکتهای عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای (شرکت های صنایع پیشرفته یا دانش بنیان) که در نمایشگاه الکامپ حضور خواهند داشت، در صورت تمایل می توانند ۷۰ درصد هزینه های نمایشگاهی را به صورت وام تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان از صندوق مذکور دریافت نمایند.
شرکت های عضو باید اطلاعات کامل و درخواست خویش را به دبیرخانه سازمان از راه نشانی ایمیل Info@tehrannsr.org ارسال نمایند. متعاقباً معرفی نامه به نشانی ایمیل متقاضی ارسال خواهد شد. سپس با رفتن به پورتال صندوق صحا به نشانی www.airdfh.ir، باید درخواست خویش را ثبت و معرفی نامه و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنند.
لازم به ذکر است تمام این فرآیند باید تا پیش از شروع نمایشگاه الکامپ صورت گیرد تا در صورت وجود مانع، زمان کافی برای رفع اشکال وجود داشته باشد. به منظور راهنمایی و تسهیل در فرایند ثبت درخواست در پورتال صندوق صحا، فایل راهنما به پیوست این خبر درج شده است.

1403/03/18
00:54:40
5.0 / 5
238
تگهای خبر: تحقیقات , توسعه , دانش , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
آتی جو