وزیر علوم :

اثربخشی صندوق های پژوهش و فناوری بیشتر از گذشته می شود

اثربخشی صندوق های پژوهش و فناوری بیشتر از گذشته می شود

آتی جو: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اشاره كرد: اطمینان دارم با حمایت اعضای باتجربه ای كه در كارگروه صندوق های پژوهش و فناوری گردهم آمده اند، اثربخشی این صندوق ها بیشتر از گذشته خواهد بود.



به گزارش آتی جو به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی در سی و نهمین جلسه كارگروه صندوق های پژوهش و فناوری با اشاره به اینكه امروز با توفیقات خوبی كه در صندوق های پژوهش و فناوری به وجود آمده، فرصتی پدید آمده است تا بتوان به گلایه های فعالان این حوزه ها پاسخ داد، گفت: باید از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببریم و ضمن پاسخ به گلایه ها میزان رضایت مندی ها را افزایش دهیم.
وی با اشاره به اینكه صندوق های پژوهش و فناوری تابحال به توفیقات خوبی دست یافته اند، اظهار داشت: تا به امروز گزارشی درباره اینكه تسهیلاتی كه از طرف صندوق های پژوهش و فناوری اعطا شده با مشكل روبه رو شده باشد و یا به خود این صندوق ها لطمه وارد كرده، نداشته ایم كه نشان از عملكرد مثبت این صندوق ها دارد. اطمینان دارم با حمایت اعضای باتجربه ای كه در كارگروه صندوق های پژوهش و فناوری گردهم آمده اند توقیفات این صندوق ها بیشتر از گذشته خواهد بود.
وزیر علوم در ادامه ضمن تقدیر از خدمات صندوق نوآوری و شكوفایی به شركت های دانش بنیان و فناوری، اشاره كرد: فعالیت هایی كه تابحال در صندوق نوآوری انجام شده، قابل قبول بوده و عملكرد و رویكرد این صندوق نیز مثبت بوده است.
غلامی بحث نظارت و ارزیابی آنلاین صندوق های پژوهش و فناوری را مهم توصیف كرد و اظهار داشت: این كار باید سرلوحه برنامه كاری همه صندوق های پژوهش و فناوری باشد تا اگر نگرانی هم وجود دارد آنها را بطور كامل برطرف كرده و مستمرا نظارت و كنترل وجود داشته باشد.


منبع:

1398/02/31
14:35:51
5.0 / 5
4412
تگهای خبر: آنلاین , تحقیقات , خدمات , دانش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
آتی جو