با همكاری موسسان توئیتر؛
هوش مصنوعی نسل جدید رسانه ارتباطی می سازد
به گزارش آتی جو استارت آپی با ۱۰ میلیارد دلار سرمایه می خواهد یك رسانه مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد كند. در این رسانه یك سیستم هوش مصنوعی نسخه مجازی فرد را بوجود می آورد.
به گزارش آتی جو به نقل از پرس اسوسیشن، «بیز استون» یكی از موسسان شبكه اجتماعی توئیتر از تصمیم خود برای سرمایه گذاری در یك پروژه هوش مصنوعی برای ابداع نوع جدیدی از رسانه را اعلام نمود.
استون همراه موسسان استارت آپ AI Foundation در كنفرانس One Young World در لندن شركت كرده بود تا كانسپت «رسانه شخصی» را معرفی نماید.
این رسانه در حقیقت برقراری ارتباط از راه نسخه مجازی فرد است كه بعد از رسانه های جمعی و شبكه های اجتماعی، نوع جدید رسانه است.
استارت آپ AI Foundation در سانفرانسیسكو بوجود آمده و تصمیم دارد با سرمایه ۱۰ میلیارد دلاری سیستم هوش مصنوعی بسازد كه مانند كاربر فكر و رفتار می كند.
كاربران این فناوری یك نسخه هوش مصنوعی از خویش را در اختیار خواهند داشت كه قادر به كنترل آن خواهند بود.
آنها در این كنفرانس نسخه هوش مصنوعی لورا یولا یك زن ۲۸ ساله كامبوجی كه از دست آدم ربایان فرار كرده، گیوم هیوك كیم، یك پناهجوی ۲۷ ساله كره شمالی و سر ریچارد برانسون (میلیاردر انگلیسی) را نمایش دادند كه روی آیپد با یكدیگر ارتباط برقرار كردند.
استون در اینباره اظهار داشت: من در AI Foundation سرمایه گذاری كردم چونكه چشم اندازی از آینده را به من نشان داده است. این نسل بعدی رسانه و البته واقعی است.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب