یك مقام مسئول در ستاد سلولهای بنیادی :
خطر مبتلاشدن به سرطان هنگام دستکاری سلول ها در آزمایشگاه
به گزارش آتی جو یک مقام مسئول در ستاد سلولهای بنیادی اظهار داشت: هنگام دستکاری سلول ها در آزمایشگاه، خطرات ایجاد سرطان وجود دارد پس پژوهشگران کشور با بی خطر سازی سلول های بنیادی به توسعه این علم در کشور می پردازند.
۱۴۰۰/۰۵/۱۷ ۱۷:۵۴:۰۸