مدیر كارگروه ترویج ستاد توسعه فناوری نانو؛
لزوم تناسب عملكرد رسانه با موقعیت كنونی فناوری نانو در كشور
آتی جو: مدیر كارگروه ترویج ستاد توسعه فناوری نانو اظهار داشت: ضروری می باشد كه عملكرد رسانه ها با موقعیت نانو متناسب باشد به صورتی كه در زمینه صنعتی هم افتخارات نانو رسانه ای شود.
به گزارش آتی جو به نقل از مهر، عماد احمدوند مدیر كارگروه ترویج ستاد توسعه فناوری نانو در جشنواره «نانو و رسانه» اظهار داشت: تابحال ۸ هزار ركورد دیتا از فعالیت رسانه ها در ۵ شاخص ارزیابی شده و به ثبت رسیده است تا بتوانیم رسانه های برتر را بر مبنای آن انتخاب نماییم.
وی با اشاره به اینكه رسانه ها هر روز در ۵ شاخص رصد می شوند، اظهار داشت: دوسالی می گردد كه بخش آثار برتر در این جشنواره عرضه می گردد و برترین ها مورد تقدیر قرار می گیرند.
احمدوند با تاكید بر اینكه امیدواریم در سالهای آینده بخش آثار برتر به صورت جدی تر، پیگیری شود، تصریح كرد: تابحال در حوزه نانو تحقیقات و تولید علم سبب افتخارات بوده و رسانه ای شده است. اما اكنون به مرحله ای رسیده ایم كه این تولیدات به سمت صنعتی شدن حركت كرده است و امیدواریم این انتقال فاز از حوزه تحقیقات به حوزه صنعتی بیشتر رسانه ای شود.
وی با تاكید بر اینكه تاحدودی در فضای ترویجی رسانه ای عقب مانده ایم، خاطرنشان كرد: فضای رسانه ای اكثرا در حوزه علمی و تحقیقاتی است و ما باید در فضای رسانه ای به جایی برسیم كه توسعه فناوری نانو را ترویج دهد.
مدیر كارگروه ترویج ستاد توسعه فناوری نانو با تاكید بر تناسب عملكرد رسانه با موقعیت نانو تصریح كرد: ضروری می باشد كه این دیدگاه را تقویت نماییم و در رسانه ها، توانایی شركت های تولید كننده محصولات نانو را نشان دهیم.
وی تصریح كرد: چطور است كه اسم شركت های خارجی، باشگاه ها و اسامی را می توانیم در رسانه ها عنوان نماییم اما اسامی شركت های خودمان را به جهت تبلیغ نمی توانیم ذكر نماییم.
احمدوند با تاكید بر اینكه فناوری نانو در حوزه صنعت حرف برای گفتن دارد، اظهار داشت: امیدواریم كه رسانه ها بتوانند در جهت ترویج فناوری نانو گامی در توسعه محصولات و رسانه ای كردن آنها بردارند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب